Cetak pelbagai produk custom made dengan mudah di custom.my

Assalamualaikum. Hai!


CikSha baru siap skodeng satu laman web ni. Teruja betul tengok bermacam produk yang syarikat ni boleh cetak dengan hasil design dari kita sendiri. Best nya. CikSha kan spesis suka benda yang kreatif cam gini. Habis semua jenis produk yang dia tawarkan CikSha belek satu persatu. Menarik sangat!


Tetiba timbul idea nak custom made design produk sendiri lepas tu hantar kat depa untuk cetak kemudian kita jual! Hihi. Berangannye pompuan ni ha. Bisnes online yang duk buat berniaga ceklat dengan krim awet muda tu pun tunggang langgang lagi. Ada hati tu nak tambah bisnes lain. Bagi hasil kepok kepok dulu bisnes online hang tu na CikSha. Yang angan-angan ni kita realisasikan kemudian.


Tapi kan, CikSha memang recommend sangat la korang untuk skodeng web ni jugak. Sebab apa tau? Dah tentulah sebab berbaloi sangat dengan servis dan produk yang depa hasilkan. Misal kata korang plan nak buat family reunion, lepas tu nak buat t-shirt sedondon untuk semua, kat custom.my boleh buatkan t-shirt family reunion korang jugak tau.


Dah tak payah susah-susah nak pergi menapak survey satu persatu kedai percetakan yang boleh buat ke tak. Jenuh jugak tu. Kat custom.my tu masukkan je design yang korang dah custom made, confirm order, nanti tunggu je produk siap sampai depan rumah. Mudah kan? Jimat masa, tenaga dan juga duit minyak nak pergi survey kedai tu. Kita klik-klik depan komputer je zaman canggih manggih ni.


Homepage custom.my

Kelebihan Mencetak di Custom.My 


One of the best reason kenapa custom.my adalah pilihan yang terbaik sudah tentulah sebab servis yang diberikan. CikSha jamin servis custom.my ni tip top punya. Lagi satu, company ni dah 5 tahun beroperasi dan memang pakar dalam menyediakan servis percetakan fesyen dan aksesori secara atas talian. Yang lagi best tu sebab kita boleh custom made design sendiri dan serahkan untuk depa cetak je. Cantik ke hodoh ke design kita, yang penting kena dengan citarasa kita. Gituuu. Hihi.


Pelbagai jenis pilihan produk mengikut kategori
 

Mencetak Lebih 100 Jenis Produk

Yang paling menarik di custom.my ni, kita boleh buat pelbagai jenis cenderamata custom made jugak tau. Depa bukan terer cetak t-shirt je. Produk lain pun depa boleh buat untuk memenuhi permintaan kita. Ada lebih dari 100 jenis produk yang kita boleh pilih untuk dijadikan hadiah atau cenderamata. Pilih produk yang ada, hantar design je nanti depa cetak.

Jom tengok senarai kat bawah ni produk apa yang berkenan di hati selain t-shirt untuk korang jadikan pilihan cenderamata event yang nak dibuat.
  • Jacket & Hoodie
  • Sportswear
  • Men's Fashion
  • Women's Fashion
  • Kids & Babies Accessories
  • Accessories
  • Bag
  • Pouch
  • Home Decoration
  • Hat (Topi)
  • Sticker/Marketing Material
  • Print Kain
Menarik kan? Yang tersenarai kat atas ni, dalam dia ada berderet lagi senarai pilihan. Jacket & hoodie tu saja dah ada 11 pilihan tau. Rambang mata nak pilih.

Ni selain buat cenderamata untuk majlis, nak buat produk sendiri untuk jual pun boleh tau. Banyak sangat yang kita boleh jadikan produk kita macam tudung, nursing cover, atau pelbagai jenis beg. Hantar design dan cetak dengan custom.my, dah dapat produk kita jual! Haaa, business minded tak CikSha hangpa? Hihi.

Antara pilihan produk dalam kategori BEG

Servis Yang Tip Top

Custom.my dah beri jaminan yang depa akan bagi servis terbaik dan pantas untuk kepuasan hati pelanggan. Paling lama order nak disiapkan dalam masa 10 hari bekerja (Isnin-Jumaat). Kalau order banyak pun depa akan usahakan untuk siapkan secepat yang mungkin dan tak delay lama-lama. Bagus bila depa dah declare camni. Baru la tak timbul isu dan komplen pasal servis dari pelanggan.

Tiada Minimum Order

CikSha rasa yang ni memang paling pelanggan nak sangat. Tiada minimum order. Terpulang atas kita nak order banyak mana yang kita perlukan. Walaupun sehelai untuk kita sendiri je pun boleh tau. Nak order bebanyak lagi la boleh. Haa, kan best camtu.

Klik sini untuk maklumat lanjut tentang cara nak buat tempahan

Reputasi Yang Terbaik

Custom.my mempunyai reputasi yang baik dan sangat dipercayai oleh kebanyakan pelanggan. Kiranya memang terbaik sangat custom.my ni. Lagipun dah banyak syarikat dan tempat pengajian yang menggunakan khidmat percetakan daripada custom.my. Antaranya adalah :
  • Universiti Teknologi Petronas (UTP)
  • Universiti Kuala Lumpur (UNIKL)
  • Universiti Selangor (UNISEL)
  • Universiti Teknologi Mara (UiTM)
  • Kolej PolyTech Mara (KPTM) 
  • Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN)
  • iFlix
  • CIMB Foundation
  • Thunder Print
  • Movie Animation Park Studio (MAPS)

Ni baru yang jerung-jerung. Yang kecil dah tentulah lagi berlambak yang jadi pelanggan custom.my. Betul tak?

Antara clients custom.my

Tempah Produk Custom Made Anda di Custom.My Sekarang!


Custom.my menyediakan servis percetakan secara online yang terbaik tau. Memang kepakaran depa dah tu. Rugi kalau tak order dengan custom.my. Kalau tempat bekerja hangpa ada nak buat event apa-apa ke, bodek la bos hangpa untuk buat tempahan dengan custom.my. Kalau hangpa sendiri nak berniaga produk eksklusif hasil design hangpa pun boleh je cetak dengan custom.my. Berbaloi sangat!


Sebelum decide nak buat tempahan, boleh la skodeng dulu servis dan hasil kerja custom.my kat laman sosial depa seperti yang tertera di bawah.
LAMAN WEB : Custom.My
FACEBOOK : Custom.My 
INSTAGRAM : Custom.My
TWITTER : Custom.My

Kena sentiasa alert tau. Custom.my selalu je update perkembangan bisnes depa kat setiap laman sosial depa ni. Kalau tak nak terlepas diskaun dan offer hebat daripada custom.my kena rajin-rajin skodeng depa punya laman sosial tau. Mana la nak tau kot masa depa buat offer tu kena pulak dengan tarikh special hangpa ke, event hangpa nak anjurkan ke. Dapat buat tempahan dengan harga jimat terlajak. Kan berbaloi-baloi tu.


Bisik-bisik :: CikSha dah rambang mata ni oiiii!

Catat Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan