Shopping online di PG Mall sempena Mega 8.8

Assalamualaikum. Hai!


Siapa kat sini suka shopping online? CikSha opkoz la suka weh. Memudahkan diri sendiri. Jimat masa, jimat kos minyak dan banyak lagi yang kita boleh jimatkan bila shopping online ni. Cuma klik klik je kat hujung jari, bayar dan tunggu posmen hantar depan pintu rumah. Rugi tak manfaatkan teknologi kan? Hihi.


Lagipun sekarang ni musim covid, memang takde makna nye la CikSha nak keluar shopping kat luar. Takut oii! Kita ni je yang pulun jaga SOP. Orang lain belum tentu nak jaga. Kita pun tak tahu entah siapa-siapa la yang dah dijangkiti tapi selamber derk je dia merayap merata. Dari merisikokan diri sendiri, baiklah kita elakkan selagi boleh. Betul tak?


Dah banyak pilihan kat platform online ni untuk kita shopping. Tak direct kat personal seller, kita boleh skodeng kat online mall. Contohnya macam PG Mall. Haa, kan ke memudahkan aktiviti shopping kita tu. Mall pun dah ada secara online tau. Masuk je, berlambak kedai kita boleh skodeng cuci mata dan cuci akaun bank. Hihi.


Terdapat banyak pilihan kedai yang trusted

Kenali PG Mall dengan lebih dekat


Pernah dengar tak tentang PG Mall? Kalau tak pernah lagi, meh CikSha nak kenalkan hangpa dengan PG Mall. Biar kita bersama berjemaah perabih duit shopping kat sini pulak.



PG Mall (www.pgmall.my) ni merupakan platform e-dagang nombor 1 di Malaysia yang diperkenalkan sejak tahun 2017 tau. Satu-satunya platform e-dagang kat Malaysia yang menawarkan konsep consumer merchant. Satu 'kelebihan' yang mana pembeli dan penjual akan menikmati insentif dari pihak PG Mall atas pembelian sendiri atau pembelian oleh orang lain yang mendaftar melalui refferal link kita. Menarik kan?


Pelbagai pilihan untuk membeli-belah yang sangat teratur

Sehingga kini dah lebih daripada 1 juta pelanggan berpangkalan di seluruh ASIA TENGGARA(SEA) yang menggunakan platform PG Mall ni tau. PG Mall pun sentiasa memastikan harga produk dan perkhidmatan yang ditawarkan adalah rendah dan tidak membebankan pembeli. Satu inisiatif yang sangat bagus.


Kalau korang nak tahu, PG Mall juga tersenarai pada ranked TOP 3 di dalam Iprice insight report. Boleh rujuk di ➡️ https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/.



Alternatif untuk pembayaran

Selain tu, PG Mall juga ada tawarkan pelbagai cara pembayaran nak memudahkan para pengguna yang duk mai shopping kat situ. Boleh guna payment gateway ataupun e-wallet seperti GrabPay, Boost, TouchnGo dan Maybank QRPay. Yang ni CikSha suka. Sebab bila guna e-wallet ni yang kita boleh dapat insentif cashback tu. Syok weh! Perabih duit dapat duit balik.


Promosi Mega 8.8 yang super WOW!


Sempena bulan Ogos yang dah tak lama lagi nak menjengah, PG Mall pun tak lepaskan peluang nak buat promosi best. Wah! Siapa la yang tak suka kalau ada promosi menarik untuk shopping kan?



Ada 2 fasa tau. Fasa pertama (Mega 8.8 Pre Sale) bermula dari 3 Ogos sehingga 7 Ogos 2020. Eh eh. Birthday CikSha tu 7 Ogos. Hihi. Boleh la pi shopping belanja diri sendiri nampaknya. Ni antara offer yang diberikan masa Mega 8.8 Pre Sale :
* Daily Flash Deals serendah RM8
* Potongan sebanyak RM5 dengan pembelian minimum RM38 (untuk pengguna baru)
* Potongan sebanyak RM15 dengan pembelian minimum RM88 (untuk semua pengguna sedia ada dan baru)






Untuk fasa kedua (Mega 8.8) pada 8 Ogos pula, ini adalah tawaran menarik yang PG Mall bagi :
* Potongan sebanyak 8%
* Diskaun sehingga RM88 dengan pembelian minimum RM188
* Potongan sebanyak RM5 dengan pembelian minimum RM38 (untuk pengguna baru)
* Potongan sebanyak RM15 dengan pembelian minimum RM88 (untuk semua pengguna sedia ada dan baru)


Haaa, best kan promosi sempena Mega 8.8 ni? So, korang jangan lepaskan peluang tau shopping kat PG Mall nanti pada tarikh yang CikSha dah bagitau kat atas tu.

Klik pada link di bawah untuk direct pergi ke PG Mall ok!
https://pgmall.my/mega-eight-eight-campaign




Dapatkan ganjaran istimewa dengan Maybank QRPay


Hari ni pulak last day untuk dapatkan ganjaran istimewa eksklusif dengan penggunaan e-wallet Maybank QRPay bila nak shopping kat PG Mall. Dapat potongan sebanyak RM5 dengan pembelian minimum RM50. Wah! Untung dan jimat banyak jugak tu. Cepat-cepat tau grab!

Boleh gunakan promo code ni : FLASH

Jom shopping sekarang! Klik gambar kat bawah ni untuk direct ke website PG Mall.




Maklumat lebih lanjut boleh dapatkan di link yang CikSha sertakan kat bawah ni ok.

Website : www.pgmall.my
Facebook : www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram : www.instagram.com/pgmall.my


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Maybankqrpay #Mae #Mega88 #PreSales #eighteight #PresalesParty #PGMall4u #Cashback #points 


Bisik-bisik :: Mudah dah nak shopping zaman teknologi ni kan? Klik-klik je hujung jari. 👍

1 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. Banyak barangan menarik di PG Mall ni, sale pun hari hari ada sale. berbaloi shopping kan

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan