Safi Shayla Botanical Silk | Rahsia Rambut Kekal Sihat Berseri, Lembut dan Bersinar

Assalamualaikum. Hai!

Walaupun bertudung litup, CikSha percaya spesis seangkatan dengan CikSha masih mementingkan jagaan rambut. Maklum le, itu kan mahkota kita walaupun 'disembunyikan'. Mesti la kita nak jaga elok-elok. Betul tak?

Lagipun bila kat rumah, kita bebas dari tudung. Rambut lepas bebas mengerbang untuk tatapan sendiri dan tentulah orang tersayang. Dah tu takkan nak biar bau kepam dan tak terurus pulak kan? 

Kalau CikSha sendiri, opkoz nak rambut terurus dan wangi sentiasa. Sebab rambut CikSha ni rambut mahai oo. Takyah susah-susah nak pi gulung-gulung kat kedai. Semulajadi dah. Tapi itulah, nak jaga rumit sikit. Kalau tak kena dengan syampu, mau dia keras kejung lepas tu jenuh nak belai dia. Kalau sikat mau tersangkut di skala 8. Huhu.

Tapi sejak berkenalan dengan syampu keluaran Safi iaitu rangkaian Safi Shayla, memang CikSha jatuh cinta terus. Dah tak tukar jenama lain dah. Setia ikat simpul mati dengan produk Safi Shayla. Sampai sekarang.

BACA JUGA : Tips Jagaan Rambut Berkelemumur



3 jenis syampu Safi Shayla Botanical Silk yang super best


Haaa, korang nak tau tak baru-baru ni Safi memperkenalkan rangkaian produk baru syampu Safi Shayla iaitu Safi Shayla Botanical Silk. Ada 3 jenis syampu tau khas untuk 3 jenis jagaan rambut.

Meh CikSha kenalkan korang dengan 3 jenis syampu ni dulu one by one. Nanti korang boleh la decide yang mana satu sesuai dengan masalah rambut yang korang tengah alami. CikSha confirm korang akan jatuh cinta bila dah cuba syampu ni tau. 

Sebab sejujurnya, lepas CikSha dah cuba ketiga-tiga syampu ni, CikSha dah jatuh cinta gilaaaaa. I'm feel so wangi dan cantik uols. Sebab boleh libas-libas rambut dengan gembira walaupun mengerbang tapi lembut dan terurus. Gituuu. Tapi bila kat rumah je la eh CikSha buat perangai tu. Kat luar kan iols wanita bertudung yang comel lagi sopan santun. Hihi.

SAFI SHAYLA BOTANICAL SILK INTENSE NOURISHMENT

Syampu yang ni memang sesuai untuk korang yang ada masalah rambut rosak dan kering. Sebab kandungan Chamomile Oil yang terdapat dalam syampu ni sangat membantu mengembalikan kelembapan pada rambut dan merawat rambut rosak yang menyebabkan ia jadi kering tak bermaya tu.


SAFI SHAYLA BOTANICAL SILK SILKY SHEEN CARE

Haa, syampu yang ni pulak sangat sesuai untuk korang yang alami masalah rambut kering dan susah nak diuruskan. Kira kalau lepas bagi mengerbang tu, kusut masai la. Hihi. Jadi bila guna syampu ni insyaAllah rambut akan lebih terurus. Yang penting sekali rambut jadi lembut dan bersinar bak mutiara gitu. Maklum la dalam syampu ni ada kandungan Rose Oil yang mana memang bagus untuk mengekalkan kelembapan dan kelembutan rambut. 


SAFI SHAYLA BOTANICAL SILK HAIR FALL RESCUE

Yeah! Ini syampu yang paling CikSha suka sekali. Syampu ni sangat sesuai untuk yang ada masalah rambut gugur macam CikSha. Memang penyelamat. Kandungan Sunflower Oil yang terdapat dalam syampu ni memang berkesan merawat masalah rambut yang asyik nak keguguran tu. Sebab dia dapat menguatkan akar rambut dan buat rambut lebih sihat.

Keistimewaan Safi Shayla Botanical Silk


Apa yang best sangat syampu Safi Shayla Botanical Silk ni? Haa, meh sini CikSha nak bagitau kat korang.

Rangkaian syampu ni dihasilkan menggunakan 100% bahan botanikal aktif dan bebas paraben. Confirm ramai yang suka part bebas paraben tu. I know it! Safi pun dah faham sangat dengan kehendak ramai yang mencari produk tak mengandungi paraben. Bagus kan? 

Syampu Safi Shayla Botanical Silk ni jugak takda pewarna, bebas alkohol, SLS dan juga DEA. Kiranya natural gitu. Ye la kan bahan utamanya adalah bahan botani semulajadi sepenuhnya. Memang selamat untuk penggunaan jangka panjang. No worries.

Dihasilkan dengan 3 jenis variasi yang sangat terbaik untuk merawat 3 jenis masalah rambut iaitu gugur, rosak dan kusam yang mana punca utamanya adalah rambut kering. Macam yang CikSha dah kenalkan 3 jenis syampu di atas tu dengan kelebihan memasing.

Mengandungi 2 bahan utama yang super awesome dalam mengatasi masalah rambut iaitu Organic Habbatus Sauda dan Argan Oil. 

Yang paling best, syampu ni wangi sangat! In love tau. Bau wangi tu tahan lama. Dah 2 hari pun bau wangi tu masih ada. Misal kata kita pakai tudung seharian pun, bila buka je tudung bau semerbak tu kekal lagi tau. Suka!


CikSha paling in love dengan Safi Shayla Botanical Silk Hair Fall Rescue ni. Sebab masalah rambut gugur CikSha makin kurang dah. Suka sangat! Takde dah rambut terselit kat sikat. Rambut yang sesaje nak gugur ke lantai pun dah semakin dapat diatasi. Korang yang ada masalah rambut gugur, boleh la try syampu ni tau. CikSha recommend sangat.


So, korang jangan la lepaskan peluang untuk dapatkan rangkaian 3 variasi syampu Safi Shayla Botanical Silk ni tau. Confirm tak menyesal punya la. CikSha jamin tu. U can trust me. Sebab CikSha Safi Lovers sejati tau. Hihi. 

Kat mana nak dapatkan produk yang super duper best ni? Korang boleh je pi terjah pasaraya, farmasi dan kedai terdekat dengan korang. Confirm ada punya la si wangi ni kat situ. Kalau nak senang, beli je online kat Lazada dengan Shopee. Klik klik lepas tu tunggu je posmen hantar depan pintu rumah. 

Kalau nak info lebih lanjut pasal produk terbaru dari Safi ni korang boleh skodeng laman web ni ok! - > www.safi.com.my


Bisik-bisik :: Bertudung pun kena jaga rambut elok-elok tau! 

2 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. Tak pernah cuba lagi syampu ni, nak kena try la yang anti hair fall tu..

    BalasPadam
  2. tak pernah cuba syampu ni...

    hi BITERS...dah add dlm bloglist saya

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan