Joielle Baby | Rangkaian Produk Bayi Terbaik Yang Wajib Setiap Ibu Dapatkan Untuk Si Kecil Kesayangan

Assalamualaikum. Hai!


Sebenarnya CikSha dah lama runsing dengan keadaan kulit Cik Merah tu. Dulu takda la sensitif sangat. Tapi lately ni, nampak la kulit dia mudah naik rashes. Bila sapu ubat cream aqueos yang klinik bagi, baik la kulit dia. Tapi nanti akan jadi balik rashes tu. Kadang confuse, tak tahu la punca nye sebab apa. Mungkin sebab sabun mandi tak sesuai buatkan kulit dia kering jadi rashes tu naik. Mungkin sebab berpeluh. Mungkin jugak sebab pemakanan kot. Entah.


Tapi sejak jadi rashes tu, CikSha memang dah stop mandikan dia dengan sabun. Mandi tak bersabun princess CikSha tu. Haha. Kesian betul. Memang elok la sikit kulit dia. Cuma bab berpeluh tu tak boleh nak buat apa la. Kena bagi dia mandi je la. Makan pun dah tak sebarang dah. Yang gatal-gatal macam telur memang elakkan. Sebab dia suka betoi garu-garu sampai luka rashes dia tu. Dah la rashes tu naik kat bahagian dada ke bahu. Dah tak syeksiii gegirl ummi. Hihi.




Joielle Baby | Set Baby Skin Care Essential 


Mungkin rezeki Cik Merah agaknya, CikSha di lamar untuk mencuba satu produk baby jenama Joielle Baby. Dah 4 tahun sebenarnya jenama ni ada kat pasaran. Tapi CikSha je yang baru tahu. Ketinggalan betul. Mujur la Cik Merah ni kategori baby lagi. Baru 1 tahun 4 bulan kan. Hihi. Dapat la cuba produk ni.


Dalam set Baby Skin Care Essential ni ada 6 barang tau. Syampu, losyen, minyak, sabun mandi, krim badan, dan krim untuk perut & dada. Harga set ni sangat la berpatutan dengan barangan yang ada dalam box cantik tu. RM199 je. Barang pulak saiz semuanya besar tau. Kalau ikut saiz tangan CikSha ni, 2-2 tangan genggam atas bawah pun ada ruang lagi. Berbaloi sangat!


CikSha dah cuba semua barangan tu kat Cik Merah. Guess what? Cik Merah serasi sangat dengan produk ni. Masalah kulit dia yang selalu naik rashes tu dah okay. Cantik dah kulit kat dada dan bahu dia. Baru la syeksiii. Syukur alhamdulillah. Thank you Joielle Baby!


CikSha pun suka sangat bau produk Joielle Baby ni. Sedap uii bau dia. Macam bau nature camtu. Asyikkk je. Cik Merah tu kena cium sokmo dengan mak dia ni ha. Sebab sedap sangat bau dia bila duk pakai produk Joielle Baby ni. Kekadang kan, CikSha pun tumpang sekaki pakai. Biar pak depa bau mak depa macam baby jugak. Hihi.



Info Menarik Tentang Produk Joielle Baby


Mesti korang nak tahu, apa yang menarik sangat tentang produk Joielle Baby ni kan? Produk ni telah diuji secara dermatologi oleh Badan Persijilan Eropah, Harlan Lab Ltd dan kesemuanya ada sijil halal JAKIM. InsyaAllah selamat digunakan.


Rangkaian produk Joielle Baby diperkaya dengan Vitamin E, Minyak Kelapa Dara, Lidah Buaya dan bahan-bahan semulajadi yang baik untuk kulit. Memang sesuai sangat untuk kulit bayi yang masih lembut tu kan. Kalau yang ada masalah kulit sensitif macam eczema dan ruam (rashes) pun boleh jugak pakai produk ni. Sebab produk ni dapat membantu baik pulih kulit bayi yang bermasalah. No wonder la kulit Cik Merah yang jadi rashes tu dah elok.


Dan yang paling sangat dititiberatkan oleh kebanyakan para ibu, produk barangan bayi wajib bebas dari bahan yang boleh bagi kesan sampingan pada bayi sebab tak serasi. Produk Joielle Baby ni bebas paraben, S.L.S dan steroid. Jadi, ibu-ibu yang nak cari produk bayi yang ada ciri-ciri ni semua, Joielle Baby la jawapannya.

Jenama Yang Setiap Ibu Harus Miliki


Buat bakal-bakal ibu yang akan melahirkan si kecil kesayangan, CikSha syorkan sangat untuk miliki Set Baby Skin Care Essential ni. Kalau ada yang berhajat untuk hadiahkan sesuatu buat kesayangan yang bakal melahirkan pun boleh je dapatkan set ni dan hadiahkan pada mereka. Cantik tau box dia. Ikat riben je nak bagi naik seri.


Selain Set Baby Skin Care Essential ni, Joielle Baby ada juga Set Travel Baby dan Set VCO. Kalau salah satu barang dalam set-set ni habis, boleh je beli secara single tak perlu pun beli set juga. Haaa, best kan?


Banyak lagi produk terbaik keluaran Joielle Baby ni. Bukan untuk baby je, untuk ibu pun ada jugak tau. Macam feminine wash dan nipple balm. Maklum la, ibu-ibu pun kena ada juga penjagaan lepas melahirkan. Cik munge kena jaga. Cik B pun kena jaga jugak. Ye la, mostly ibu yang menyusukan ni akan alami masalah kat kawasan Cik B tau. Azab oiiii. Kalau ada produk yang boleh bantu menenangkan keazaban tu opkoz la best sangat.


Produk Joielle Baby yang lain

Dapatkan Produk Joielle Baby Sekarang!


Best kan bila ada satu rangkaian produk yang khas untuk anak kecil kita. Memang ada banyak jenama sebenarnya. Tapi Joielle Baby salah satu jenama yang pada CikSha memang terbaik dan sesuai untuk si kecil kesayangan kita. Lagipun ni produk keluaran Malaysia tau. Kena bangga ok. Sebab kualiti produk Joielle Baby ni macam produk international. Sangat eksklusif.


Kalau nak tahu, produk Joielle Baby ni boleh didapati di kedai penjagaan ibu Mid Valley Megamall, Happikiddo, Citta Mall Outlet, Babyland SS2, Pick A Dress (Airul Khairiyah) Bangi, Tateh, Babyku, Moms House Baby Shop, Fabulous Mom dan Marissa Shoppe.


Tapi jangan risau. Buat yang jauh dari kedai-kedai ni semua boleh je beli secara online di www.joiellebaby.com.

Istimewa Untuk Pembaca Blog Dan Pengikut CikSha Di Laman Sosial


CikSha ada berita baik untuk semua followers CikSha. Tak kira la yang skodeng senyap-senyap blog ni ke, yang follow CikSha kat Facebook atau Instagram ke, semuanya layak untuk dapat hadiah istimewa dari CikSha. Apa tu?


Hadiahnya, korang boleh beli sebarang produk Joielle Baby di www.joiellebaby.com dengan diskaun sebanyak 10% dengan menggunakan kod shahada07. Guna tau. Rugi kalau tak guna kupon diskaun ni. Bukan selalu CikSha nak belanja orang. Hihi.




Nak info lebih lanjut tentang produk Joielle Baby ni, korang boleh skodeng link yang tertera di bawah ni ok!

WEB : www.joiellebaby.com
INSTAGRAM : www.instagram.com/joiellebabyhq
FACEBOOK : www.facebook.com/joiellebaby
EMAIL : joiellebaby@gmail.com


Bisik-bisik :: Semua ibu nak yang terbaik untuk si kecil kesayangan dari semua aspek kan?

Catat Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan