Atasi Masalah Perut Dengan G-Storm 360

Assalamualaikum. Hai!

Pernah dengar kan, punca penyakit mai dari perot. Tu semua berkait dengan pemakanan kita la tu. Kadang perot ni tak larat nak servis segala yang kita telan. Tu yang jadi punca memacam penyakit tu. Masalah penghadaman, perot kembong, gastrik dan lain-lain yang ada kaitan dengan penyakit perot ni la.

Tapi sekarang ni takyah risau dah. Selain ubatan moden, kita boleh ikhtiar dengan cara lain. Contohnya macam minum susu kambing yang ramuannya diadun khas untuk atasi masalah perot.






Susu kambing memang baguih untuk kesihatan tau sebenarnya. Tapi susu kambing yang CikSha nak perkenalkan ni lagi special. Sebab terkandung 22 ramuan yang berkhasiat termasuk susu kambing sendiri yang baik untuk kesihatan perot. Sesuai diamalkan seisi keluarga pulak tu. Ibu menyusu dan mengandung pun boleh minum jugak.


Kalau tempoh hari CikSha try susu kambing perisa strawberry dan buah beri yang bagus untuk kecantikan kulit. Kali ni CikSha try susu kambing yang khas untuk kesihatan perut pulak. Ni nak cerita pengalaman duk consume susu kambing G-Storm 360 la sebenarnya ni. G-Storm 360 ni produk keluaran EllVita jugak tau.




By the way, susu kambing G-Storm 360 ni siapa yang ada masalah gastrik memang disyorkan sangat ambil. Memang membantu banyak kalau konsisten minum. Selain masalah gastrik, kalau selalu kembung perot, berangin je badan, pedih ulu hati dan ada masalah penghadaman boleh jugak try minum G-Storm ni.


Banyak dah testimoni berjaya yang dikongsi oleh pengguna yang dah consume G-Storm 360 ni tau. Bawah ni CikSha kongsikan antara testimoni nya.





Sebenarnya, CikSha ni macam fobia kalau tengok kaler susu putih-putih ni. Macam muak. Tapi bila dah try G-Storm 360 ni, lain sangat feeling dia. Boleh telan cam gitu je. Sebab sedap! Rasa mint-mint pudina sikit. Segarrrr sangat. Langsung tak muak. Suami CikSha pun cakap menda yang sama bila CikSha bagi dia try minum masa dia mengadu perot rasa sebu dan sakit macam ada angin taufan duk spin dalam perot dia.


Macam CikSha ni, takda masalah gastrik. Tapi ada masalah penghadaman dan angin. Serius. Masa duk consume minum susu kambing G-Storm 360 ni kan, macam makin mudah sangat CikSha nak menyahut panggilan alam. Lawas betoi. Lepas tu punya la mudah angin keluaq. Menderu-deru. Sampai jenuh nak melarikan diri bila nak tentut. Hihi. Tapi memang lega la lepas tu. Rasa ringan sangat badan.


Sedikit infografik CikSha nak kongsikan pasal G-Storm 360 ni. Meh skodeng!  






https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLCz2BfkZud1PtIt9PajHE520_tufwl6mrxHQcD81pc3puUkiup2RloRCmKZexP5FIva0b-qBZ8OddKPrm9fQRMgpcjRPvI6CsSg5i3y7jB1XmDeo8G79RfPMjnWgTrT5-1ekFoGQCOtXR/s1600/gstorm+1.1.jpg 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvpAQOpp8K8EfoPNI85Qhe_qZ_vgXAMVNyXgte-k1S85_OE9u-mLLacYRzg1oKWgwFNHgoGpBFblihMwcTTcQW_xb_OWvBFHMuVYt8ZnIj7skXbXvXXBq2xGy3BxFrECg9ILDJUMFEkbXc/s1600/gstorm+1.jpg 

 
Untuk pengetahuan semua, G-Storm 360 ni ada dua size tau. Berikut adalah harga nya: 

HARGA PASARAN  
ellVita G-STORM 360 (300 gram) 
  RM 60.00 (Semenanjung Malaysia)  
RM 70.00 (Sabah & Sarawak)
 
ellVita G-STORM 360 (650 gram)
RM 120.00 (Semenanjung Malaysia)
RM 130.00 (Sabah & Sarawak)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6cWiw7hwhp-cbzTt1TN-TPBQbwmR6XumBTLWISRa36LrBJN0JBgeRcFVUlxaJJx1RiC7_e2fGvBW6-yNwA0UhsnDcbH5bdb-OoggQr2DI9YtAVuzMVUQWLMT2JoiAqoKQU4pqss91I-vW/s1600/3+susu+12.jpg


G-Storm 360 antara produk berkualiti keluaran EllVita. So, pada yang ada masalah dengan perot tu boleh la try consume susu kambing berkhasiat ni jadikan minuman harian. Sedap tau!
Kalau ada yang berminat nak dapatkan G-Storm 360 yang awesome ni, boleh je roger CikSha untuk order. Takde hal punya.


Boleh juga terus order dan dapatkan info lanjut di:

Hotline: 019-2020 911
Website: www.ellvita.com
FB & IG: ellvita HQ 


Bisik-bisik :: Dengan teknologi canggih manggih, boleh dah minum susu kambing dengan gembira sebab gerenti sedap macam susu kambing keluaran EllVita yang ada pelbagai perisa. Tasty, Tested, Trusted. Gituuuu. Hihi.

Catat Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan