Saturday, 6 February 2010

hatiku gundah gulana...adakah ini petanda??



entri di pagi2 bute yang hening..sekarang jam dah pukul 4 lebih kot...mata masih celik tak leh nak tido..sebab dah ter'over' due..huhu..malam ni tok aku wat perangai...aku pun kena berjaga..takot jadi ape2 kat dia..tadi dia dah 'tergolek' jatuh..huhu..ntah macam mana dia boleh p berjalan pun aku tak tahu...tok dah uzur sangat2..nak bangun pun tak larat apekan lagi berjalan..sekali terdengar dia menjerit panggil nama aku dengan mak..aku pun meluru kluar bilik nak tengok apa yang terjadi..skali tengok tok takde kat katil die..die dah tergolek jatuh kat pintu depan...huhu..menangis macam air hujan aku tengok keadaan tok tadi..wuuu...terpaksa suruh paksu mai nak angkat tok..kudrat aku dengan mak mana nak mampu angkat tok...huhu...


tok ni suka bagi aku susah hati kat dia tau...aku takot benda2 buruk jadi kat dia..semalam dia dah jatuh terduduk gak...gedebuk bunyi macam buah nangka jatuh..malam ni dia jatuh lagi..adui...sesak nafas..pasni tiap2 malam la aku berjaga nak pantau keadaan tok aku...sekarang pun dia tak tido lagi..alahai nenek ku...tidurlah..cucu mu ni mata dah macam panda..jerawat dah penuh muka macam jalan tar..huhu...


hmm..tapi malam ni macam pelik sket perangai tok..sangat tak sedap hati...tok asyik cakap benda yang bukan2 yang ktorg tak nampak..tapi mata dia nampak...ktorg cakap tak nampak dimarah nye pulak..pastu ntah ape2 lagi la yang tok merepek cakap pun aku tak tahu la...siap marah2 ktorg lagi kata ktorg yang merepek..then die gelak sorang2 die..aku tanya dia kata ada budak kecik dok acan main dengan dia...ape tu???wuu..takot...


tadi aku bacakan yassin tuk dia pun aku siap kena marah...selalu ok je die ikut aku baca sama...tapi malam ni tak pulak...huk3..nape dengan tok aku ni...ade benda ganggu ke??tapi tadi masa paksu suh dia baca al-Fatihah,al-Ikhlas ok je...lama sket, aku p bacakan yassin dia marah lak..haishh..bimbang betul...sebelum tu dia mintak nak makan..tiba2 je berselera...kalau tak, nak jamah nasi sket pun dia tak mau...nape eh??then die kata arwah tokwan aku lapo mintak makan??huk??apakah???seram sejuk di situ...


wuuu..sangat susah hati..baru 2 hari kluar spital tok wat perangai pelik2 macam ni pulak...huhu...ape lagi yang aku perlu buat ye??dah mati akal..takleh nak berfikir waras sebab otak dah ting tong...huk3...tolong2!!


bisik2::adakah ini petanda? T_T


Suka baca entri ni? LIKE sikit. Mekaseh! (^_^)

2 LOVE NOTES

Membebel dengan penuh hemah. Terima kasih!






 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com