Saturday, 19 December 2009

♥~LONG DISTANCE~♥uhuk...T_T



tetibe aku emo sorg2 bile dgr lagu ni...LONG DISTANCE by 6ixth Sense..huuuu...dlu msa kt kampus mmg aku gile sgt dgr lagu ni...dlm 1 ari dgr bratus2 kali dr celik mata smpai pejam mata balik pun xpe...smpai rumate kta aku x betul..sbb x rsa ape2 msa 2..die dekat dgn aku...depan mta je slalu...skang dh dok jauh2...bile dgr balik tetiba mcm rsa nk gile meroyan sorg2...waaaa...miss him too much!!!!!uhuk2..T_T

kat bawah ni aku sertakan lirik lagu emo yg telah menyentuh ati,otak n perasaan aku yg teramat2 sgt...waa...layanzzz....

LONG DISTANCE
by 6ixth Sense


ini cinta kita
yang menjadi satu kisah
yang terindah di dalam hidupku
kau yang selalu berada dalam hatiku
menjadi rindu yang tak berakhir
kan selalu ku jaga cinta ini
hingga hujung hidupku
dan ku selalu mencinta mu
meski kita jauh
akan ku pastikan cintamu
selalu di dalam hatiku
walau kita tiada selalu bersama
dirimu kan selalu menjadi cintaku


sekian saje lagu emo kite pada mlm ni..uuu..


Suka baca entri ni? LIKE sikit. Mekaseh! (^_^)

Post a Comment

Membebel dengan penuh hemah. Terima kasih!

0 LOVE NOTES








 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com