Kek Eksklusif Untuk Gathering & Birthday Dinner Blogger Ganu dari Dnialicious Cake House

Assalamualaikum. Hai!


Ingat tak entri CikSha yang lepas CikSha kongsi pasal gathering + birthday dinner dengan geng blogger Ganu kat restoran D'Rumoh Pata? Baca >Restoran Menu Ala Thai Sedap Di Terengganu | D'Rumoh Pata<. Entri kali ni CikSha nak story pasal birthday pulak la sebab entri lepas tu cerita pasal makan-makan kat restoran je. Walaupun dah 12 hari berlalu peristiwa tu, kenangan manis haruslah dicoret untuk tatapan masa depan. Ewah.


Sebenarnya kan, CikSha ni bukanlah peminat kek sangat. Tambah-tambah kek span dan krim. Memang kurang gemar. Rasa cepat muak. Tekak ni kalau spesis kek, cuma kek coklat yang pahit-pahit tak manis, brownies dengan kek batik biskut marie je boleh telan. Eksyen betoi anak tekak iols ni kannn. Hihi.

KEK EKSKLUSIF DARI DNIALICIOUS

Tapi yang anehnya, bila rasa je kek dari Dnialicious sempena birthday baby august blogger Ganu hari tu, SEDAP weh kek dia. Langsung tak muak. Megik betul. Tekak ni boleh terima kek span dan krim tetiba. Serius. Memang tak muak. CikSha berebut dengan abang Adan oi. Dia tanya mana kek. CikSha kata dah takda sebab semut hurung. Padahal semut tu mak dia la. Haha. Ampunkan omak wahai anak.


Dah la rasa kek tu ngam dengan anak tekak CikSha. Deko kek pun menarik sangat. Hiasan kek tu dibuat menggunakan krim menyerupai bendera Malaysia tau. Ye la kan. Sempena hari Merdeka katakan. Lepas tu untuk gathering blogger Ganu yang awesome. Haruslah yang special dan lain dari yang lain. Gituuu.

TAYANG LAGI MUKA BABY AUGUST. HIHI.

Dnialicious Cake House | Kedai Kek Sedap Di Kuala Terengganu


Sebenarnya kan, Dnialicious ni dah glamour dengan buatan kek nya yang sedap. Orang area Pasir Panjang Kuala Terengganu confirm dah tahu. CikSha ni je baru tahu sebab orang Koberang kan. Jauh sikit. Tu lambat tahu tu. Mujur la buat birthday dinner. Dapat la merasa kek sedap dari Dnialicious.


Kalau nak tahu, Dnialicious ada pakej untuk pilihan kek yang bermacam jenis dan dah tentulah eksklusif. Tengok la macam kek birthday kami tu kan. Eksklusif sangat. Yang paling best, pilihan kek tu bersesuaian dengan bajet kita. Kek yang paling murah pun rasa dia tip top tau. Macam mana CikSha tahu? Dari blogger Sis Gee dan blogger Husniey yang berkongsi pengalaman mereka suka tempah kek dengan Dnialicious la.



Pelbagai Pakej Kek Dari Dnialicious


Meh cuci mata tengok pakej pilihan kek yang disediakan oleh Dnialicious. Harap bertabah ok. Kek nya ya ampunnn, melting nengoknye. Tu baru tengok gambar. Kalau dapat menikmati lagi meleleh kot. Hihi.

KEK HIASAN KARTUN

CUPCAKE UNTUK TUNANG/KAHWIN/BIRTHDAY

KEK TINGKAT UNTUK MAJLIS KAHWIN

KEK MONOGRAM HURUF/NOMBOR

KEK BAJET GAMBAR EDIBLE

Haaa..terliur tak tengok kek nye? Ni baru sikit CikSha kongsi. Cilok gambar kat facebook depa. Berlambak lagi pilihan tau. Rambang mata. Kalau kita ada pilihan sendiri nak deco macam mana pun boleh je request kat Dnialicious tau. Nanti dorang realisasikan apa yang kita nak. Yang penting kena dengan bajet. Best kan?

Servis Surprise Delivery dan Table Deco dari Dnialicious


Selain tu, Dnialicious ni ada buat servis untuk kita surprise yang tersayang tau. Boleh pilih nak servis dorang buat penghantaran bouquet atau hias meja untuk majlis sambutan anniversary/birthday di restoran atau di mana-mana yang kita request. Boleh pilih nak sekalikan dengan kek atau tak. Atas bajet kita. Wahhhh. Menarik kan pakej dari Dnialicious ni.


 FLOWER / CHOCOLATE BOUQUET WITH/WITHOUT BALLON/CAKE

HOT BALLON SURPRISE

TABLE DECO

Untuk yang tinggal area Kuala Terengganu, kalau ada plan nak buat surprise boleh la ushar servis dari Dnialicious ni. CikSha jamin mesti tak menyesal punya la. Baca feedback yang pernah jadi pelanggan dorang kat facebook, semuanya berpuas hati. Itu maknanya servis Dnialicious ni memang terbaik.


Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, boleh hubungi info kat bawah ni okay.
FACEBOOK | INSTAGRAM | 017 908 7745

LOKASI : JALAN PASIR PANJANG ( sebelah Farmasi Pasir Panjang )

WAKTU OPERASI : 9.30 am hingga 9.30 pm ( Jumaat Tutup )


Terima kasih Dnialicious buat kek yang sedap untuk kami. Terharu sangat. Terima kasih juga pada blogger Huda sebab buat pilihan yang terbaik dengan buat tempahan kek kat Dnialicious. Pilihan Huda memang tip top. Dari lokasi nak gathering sampai la ke kek. Thanks Huda!


Bisik-bisik :: Agaknya tahun depan dapat lagi tak celebrate birthday camni eh?


3 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. kek dnialicious mmg sedap!pernah tempah untk mjls tunang sy dulu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la..baca feedback orang kat fb dorang pun ramai cakap sedap..

      Padam
  2. nampak sedap2 semua kek tu..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan