Penghargaan buat yang disayangi

sejam dah berlalu masuk ari yang baru..yee..dah masuk pagi sabtu sekarang ni..cepat je masa berlalu kan?? pejam celik pejam celik dah masuk bulan 6..dah setengah tahun dalam 2010 ni kita lalui..uiiii..memang sat la sangat2 masa berlari..laju betul bumi berpusing..eh?? ape aku merepek pagi2 buta ni?? ahaha..




owh..semalam 4 jun 2010 bersamaan ari jumaat kat opis kami buat surprise besday party yang tak berapa nak surprise untuk adik kat opis aku tu..haha..jenuh aku dengan kak mas cari akai..tapi adik enny tahu jugak..ceit!! memang tak surprise sungguh..kui3..takpe la..tak kesah..saje je nak celebrate besday die..memandangkan dalam opis tu kami betige je yang bertapa..maka kami ajak la jugak penyewa2 kedai kat situ join..bagi meriah sket..depa pun ade tolong nak menjayakan misi aku dengan kak mas yang terkantoi oleh adik enny..muahaha..




*besday girl tengah potong kek*

inilah besday girl nye..nuraini a.k.a adik enny..teringat kat besfren aku masa kat kampus dulu..cik aini..nama memang sejebon dengan adik enny ni..besfren aku yang suke cari pasai dengan aku..sejak berkawan dengan die la aku mula jadi kuat semangat dan tak mudah mengalah..die yang ajar aku..dan die jugak yang mengajar aku erti persahabatan yang sebenar..yang mana leh buat kawan baik yang mana boleh berkawan saja tapi elakkan dari jadi kawan baik..yang mana boleh dipercayai yang mana tak boleh dipercayai..owhh..rindu sangat kat die..rindu nak dengar die membebel kat aku dalam loghat nogori sembilan die yang sepatah haram pun aku tak paham..kui3..




*aku rindu ko!!*

haaa..ni lah die besfren aku tu..cik aini..ape la kabo die sekarang ye..susah sket nak kontek die ni..manjang off enset kalau tetibe aku rindu nak kol die..ahaha..bisneswomen yang berjinak2 dengan perniagaan kek..jauh beno ko lari aini oi..takpe2..ko boleh praktikkan ape yang kite belajo dulu dengan perniagaan bakering ko ni..kek dengan komputer boleh ke ngam?? ahaha..bleh la tu kot..ape2 pun, semoga ko berjaya jadi bisneswomen yang hebat..itu doa aku buat ko buddy..amin..




eh2..dah carca marba entri aku ni ha..nak cakap pasai besday adik enny terselit lak pasai besfren aku..semua gara2 sebab nama sama..jadi sekali harung je la cerita..kui3..ape aku bagi prezen kat adik enny ni?? nak tahu ke?? sebenonye memule aku nak buat kek batik sendiri..sekali sebab dah lama aku tak buat kek..kek aku tu tak menjadi la pulak..ahaha..aku bagi kat orang2 dalam rumah je la makan..so, sebab memang dah niat aku nak bagi kek kat adik enny ni..aku p beli je kek ready made kat kedai kek..muahaha..janji sodap!!ini lah kek yang menjadi pilihanku..






sedap bukan?? mahu rasa??tengok je la gambo tu..bayangkan angpa dok menikmati kek tersebut..yummy!! kek tu memang sedap..tengok la sape yang pilih..keh3..HAPPY BIRTHDAY ENNY!! semoga sentiasa dirahmati Allah dalam ape saje enny buat..epi2 sokmo..walaupun baru 2 bulan kenal tapi rasa macam dah bertahun kenal..hope kite leh jadi besfren dan berkawan sampai bile2..amin..ini je la yang mampu kak shada bagi kat enny..hope suke..malu nak cakap depan2..so cakap dalam blog je..sebab kak shada tahu enny suke baca blog kak shada..kah3..


ini adalah salah satu cara kita menghargai orang2 yang kita sayangi yang berada di sekeliling kita ye kawan2..orang bukan mengharap pun pemberian yang mahal2..cukup sekadar ingatan..itu sudah memberi makna yang sangat2 bermakna pada mereka..tak percaya?? cubalah buat..kalau kita menghargai orang..tak mustahil orang akan menghargai kita semula..ini adalah cara aku menghargai mereka2 yang aku sayang..kalau orang baik dengan aku dan dapat menerima kelemahan dan kekurangan aku..aku akan pastikan nama mereka tersenarai sampai bila2 dalam list hati aku dan aku akan menyayangi mereka..





bisik2:: rasa macam mahu join contest la..berlambak contest aku jumpe..tapi ade 2 yang menarik perhatian aku..lama dah tak meng'expose' diri ni..hehe..
jap2..cari mood dulu..^_^


4 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. Tanpa Nama5/6/10 2:10 PG

    sedapnye kek tu,,
    yummy!!

    BalasPadam
  2. wow bestnye...hadiahnye mane?

    BalasPadam
  3. happy birthday pada dia

    apa2 pun..kek itu menarik perhatian saya

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan