Showing posts from May, 2010

Hebatnya Cinta Itu

Kadang2 aku terfikir. Kenapa sesetengah dari kita boleh bertukar menjadi individu yang lain sem…

Permata untuk isteri

owhh..tetibe nak jadi jiwang karat sat..wakaka..dok syok2 wat kerja terdengar lak lagu ni..teru…

Best ke jadi artis?

wahhh..semua pakat dok cakap pasai kemenangan shahir dalam final AF8..kat blog kat FB dok sokse…

Drama dan kehidupan

Situasi lepas aku tengok drama yang sedih kat tv3 ke tv2 ke tv1 ke, konfom air hidung air mata …

Mari berzikir bersama

owh..petang2 jumaat ni biasa la..jadi baloq liat lak nak buat kerja kat opis..maklum le esok ka…

Asal usul solat

salam pagi jumaat semua..pagi2 jumaat ni elok rasanye berbagi ilmu keagamaan sikit la kan..ni a…

Jom main susun silang kata

sape nak main susun silangkata??hehehe..aku suka jugak main susun silang kata kalau aku boleh j…

Terima Kasih Cikgu!

"Thank you. It's my pleasure teaching a pleasant girl like you. Have a great day!"…

Warna warni hidupku

header blogku telah bertukar lagi..kui3..memandangkan mood sekarang tengah rajin nak main2 deng…

Motivasi diri di hari Jumaat

salam pagi jumaat semua..semoga semua sihat2 je hari ni..jangan malas2 nak kerja ye walaupun ha…

Ibu-ibu aku yang aku sayang

SELAMAT HARI IBU buat semua kaum ibu. Entri kali ni khas aku tujukan buat 4 orang ibu yang ada…

Load More
No results found