Monday, 24 May 2010

~permata untuk isteri~



owhh..tetibe nak jadi jiwang karat sat..wakaka..dok syok2 wat kerja terdengar lak lagu ni..terus mood bertukar jiwang..hoho..nanti kawen nak suh bakal encik suami nyanyi lagu ni la..muahaha..lagu dulu2 jugak best eh..lagu sekarang ni banyak lagu cinta remaja je..mule2 je syiok dengar..lama2 jadi cemuih..lagu2 evergreen macam ni dengar la time bile2 pun..tetap menusuk kalbu jiwa raga hati limpa semua..hehe..meh kita layan sama2 meh..






PERMATA UNTUK ISTERI by Kopratasa


Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang


Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami


Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku


bisik2:: moga2 nanti aku jadi isteri yang terbaik buat bakal encik suami..(^_^)



Suka baca entri ni? LIKE sikit. Mekaseh! (^_^)

4 LOVE NOTES

Membebel dengan penuh hemah. Terima kasih!

 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com