Friday, 21 May 2010

~mari berzikir bersama..~

owh..petang2 jumaat ni biasa la..jadi baloq liat lak nak buat kerja kat opis..maklum le esok kan cuti..kui3..lagipun lagi 15 minit dah nak abis waktu kerja..maka tahap kemalasan tu bertimpa timpa la melanda..hoho..

petang2 ni elok jugak kan berzikir..dapat pahala..dapat tenangkan hati dan minda..meh la kita sama2 berzikir..basahkan lidah dengan zikirullah..jangan asyik nak nyembang je kerja pastu termengumpat orang secara tak sengaja..dari kumpul dosa baik cari pahala kan??berzikir salah satu jalan untuk mendapatkan pahala..meh berzikir sama2 dengan aku meh..






Maha Suci Allah..ni zikir 99 nama Allah..sedap je alunan zikir ni..nanti aku kongsi lagi zikir2 yang lain eh..ari jumaat akan sentiasa di penuhi dengan entri keagamaan kat blog aku ni..hehe..saja nak berkongsi dengan sahabat2 alam maya aku..terima kasih pada yang sudi mengikuti entri2 di blog aku..macam encik apiz a.k.a embun..rajin betoi die baca dan komen entri2 aku..tak pernah miss kot..hehe..mekaseh ye apiz..u r my best 'maya' buddy..(^_^)


bisik2:: jom p solat asar dulu sebelum balik..hehe..kang jammed kat bridge..konpom2..
memang kena solat asar siap2..kang tak pasai2 lak kantoi..uhuk3..
jumpa malam nanti..(^_^)


Suka baca entri ni? Mekaseh! (^_^)

 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com