Wednesday, 24 March 2010

~aku..impianku..cintaku..~

untuk kali kedua aku telah di'tag'..sekarang aku nak tunaikan janji aku kat cik hana dan cik pinky la..mekaseh kat depa 2 orang ni sebab sudi menge'tag' aku..meh la baca ape aku nak merepek2 ni ha..keh3..aku kan suka merepek2 kalau jawab tag..kui3..


tajuk tag ni aku ubah pepandai aku ye..hoho..sebab kat blog cik pinky tajuknye "sepuluh..sepuluh dan sepuluh..ouh..aku di tag!"..kat blog cik hana pulak "siapa saya di rumah dan di samping rakan?"..tapi isi kedua2 tag ni sama je soklan nye..jadi ikut suka hati aku je la kan nak buh tajuk ape pun..hek3..jom layan..


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


1. siapakah anda di rumah??
aku big boss dalam rumah ni..wakaka..kat rumah tinggal aku berdua je dengan mak..jadi aku suka buli mak..(anak derhaka sungguh aku ni..T_T)..hehe..aku memaen je la..takkan la aku nak wat mak aku macam tu..aku anak yang soleh solehah tau..kan mak kan??


2. siapakah anda di samping rakan?
tentulah aku jadi diri aku sendiri..aku lah yang bernama noor shahada..takde hipokrit2..aku jadi diri aku sendiri je..sape2 yang tahan dengan perangai aku memang kawan yang superb la..sebab aku ni emo nye macam ribut taufan..keh3..tak caya tanye cik hanum..tetibe hanum terlibat..haha..i can be a really good friends for those being nice with me..tak caya??meh kawan dengan aku meh..hehe..


3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai..


KERJA :: nak kerja..nak kerja..nak kerja..hope dalam masa terdekat ni ada rezeki aku dapat kerja secepat mungkin..sok nak p temuduga..amin..mudah-mudahan dapat..doakan aku kawan2..huhu..



DUIT :: nak ade simpanan peribadi yang banyak melimpah ruah..hehe..bukan nak berlagak kaya..tapi nak bantu sara mak pulak le..asyik aku je perabih duit mak aku..sian mak..camne nak bawa mak p haji kalau aku asyik perabih duit die je dan aku takde duit..huhu..




RUMAH :: teringin nak ada rumah idaman sendiri..rumah dah ade dah..ni rumah yang aku dok numpang dengan mak ni ha..rumah arwah abah kasik kat mak..pastu mak pas kat aku pulak..jadi aku nak renovate rumah ni bagi jadi macam rumah yang aku idam2 kan..insyaAllah..



KERETA :: sape tak nak ade kereta weh..semua nak2..senang nak bergerak..p jalan2 merata..balik kampung ke..tak kena hujan pulak tu..sebab tu aku pun nak ade kereta sendiri jugak..tak nak la kereta sorong roda satu yang macam 'cinta hati' aku kata nak belikan tu..takde class betul la sayang ni..hehe..aku target kereta honda jazz..tak pun toyota vios ke..uik??demand nye..sila cari kerja dulu ye cik sha..huhu..takpe la..wat masa ni aku bercinta je dulu dengan yamaha lagenda aku tu ha..janji tak patah kaki nak bergerak..ngeee...




SUAMI :: wakaka..cik sha gatal menghela..eh??betul pe impian aku ni ha..sape tak nak kahwin??ang tak mau kahwin sudah..aku nak2..haha..tunggu encik 'cinta hati' dah cukup kumpul duit dan dah stabil..pastu baru boleh kahwin..sila bersabar ye cik sha..


4. siapakah nama pasangan anda?
encik tom cruise..eh..silap2..encik ton kurus..wakaka..hei..jahat beno ngata kat 'cinta hati' sendiri..ampun2..hehe..sori busuk..memain je..nama beliau ialah encik Ton Mohd Yusri..inilah beliau..owh..ensem..wink2..





5. ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda..
5 je ke??sikit nye..hehe..takda kata2 la yang boleh aku gambarkan betapa aku suka sangat2 kat 'cinta hati' aku tu..segala-galanya tentang dia aku suka..aku terima dia seadanya..macam dia terima diri aku yang banyak kekurangan ni ha..


6. bila tarikh anda couple?
ermmm..bila eh??ntah..tak tahu..hehe..kami takda pun declare2 tarikh..sendiri faham isi hati masing2..mula jatuh hati tahun 2005..dah lebih kurang 5 tahun dah pun..


7. apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
kenangan pahit sebab makan peria pahit..haha..ape aku merepek ni..alahai..pendek kata susah senang sama2 je..semua share..pahit ke manis ke..biasa la tu..adat bercintan cintun..


8. lagu tema cinta anda?
kalau bercinta kena ada lagu tema ke??tak tahu pulak aku..hek3..harap maap..kami takde lagu2 tema..lagu tema tu ape eh??hahaha..


9. apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
perubahan??sayang..p wat pembedahan plastik sekarang..baru umi boleh nampak perubahan diri abah tu..wakaka..hei..ape la punye soklan ni..tak reti aku nak jawab..aku terima je diri 'cinta hati' seadanya..dia dah cukup elok dah pada aku..mana ada manusia sempurna..aku pun tak sempurna jugak..ade kekurangan kat sana sini..takkan sesuka hati aku je nak mintak die wat perubahan lak..janji dia seorang anak yang baik dan bertanggungjawab dengan famili dia dah..tu pun dah menunjukkan dia seorang lelaki yang baik..


10. tag 10 rakan anda yang lain..
alahai..lomah den bab2 nak menge'tag' orang ni..amik je la sape yang nak jawab tag ni ha..aku tag semua kawan2 blogger aku..habis cerita..tak payah pilih2..ehehehe..


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


haaa..siap dah sesi merepek meraban aku menjawab tag..merepek meraban pun tu ikhlas dari hati kecik aku punya jawapan..pastu jari aku pun mula la menaip2 bila dapat respon dari otak aku..sekian..


bisik2:: sape rasa nak tag aku lagi??cepat2..aku suka jawab2 tag ni..haha..


Suka baca entri ni? Mekaseh! (^_^)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

5 orang bagi nasihat:

embun d tengah malam said...

wow..5 tahun..tahniah

we~win said...

jom r sha beli toyota vios... sama ngan aku punyer.. lalalalalala...

Anonymous said...

cool..

Try out this link;

www.fdausamad.blogspot.com

Read few entries, you'll find it very funny and interesting.

Seriously!

ParkAir said...

waaaa romantik gtu, hehe..

Hana's Love Nest said...

hehe..ade ke patut disuruhnya si buah hati buat pembedahan plastik. haha. kelakar lah cik sha ni. :p



 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com