Sunday, 7 February 2010

boleh ke jadi animator yang hebat aku ni???



huyeahhh!!!setelah bertungkus lumus melembutkan tangan yang keras ni..akhirnye aku berjaya lukis kartun ni ha...nanti leh masuk portfolio tuk mintak kerja designer..hahaha..hampeh je angan2...lukis pun tak cantek...wuuu..

dah lama aku tak melukis guna komputer weh..pas wat projek tahun akhir, kire dah setahun aku tinggal bab2 melukis guna komputer ni...tulang jari tangan pun dah keras..hahaha...cenggitu le hasilnye..ntah ape2 je..wuu..xde bakat tul..kena asah lagi ni...



yang ni gambar kartun yang aku lukis masa wat final year projek..ade byk lg la..ni salah satu..aku suke gambar budak ni sebab aku lukis comel..hahaha..ni gambar statik..sebenarnye bergerak2 la kartun ni..final year projek aku dulu aku wat 2d animation..lebih kurang courseware..ade 3 lagu kanak2..ade 3 cerita dongeng..ade 3 game simple..aku wat guna flash pro 8..lukis pakai mouse je..sampai lebam2 tangan..aku tak reti pakai tablet pen..tak best..nyusahkan je..lukis pakai mouse lagi best..supervisor dengan examiner kata aku pro sebab lukis cantik2 macam tu pakai mouse je..kembang sket aku masa tu..hahaha..


tapi tu cite setahun yang lepas..skang aku dah tak reti nak lukis cantik2 macam tu dah..tengok je la gambar yang kat atas sekali tu..hodoh je..huk3..camno nak keje ni..huwaaa...


bisik2::agaknye aku memang takde bakat bab melukis2 ni kot..T_T



Suka baca entri ni? LIKE sikit. Mekaseh! (^_^)

2 LOVE NOTES

  1. waaaaa aku pon dah lama xlukis..dah lama xgodek2 flash..dah keras dah rasanya tgn ni..ntah2 nk gna flash pon terkedek2 balik..wuuuuuu T_T

    ReplyDelete
  2. tahu xpe..huk3..ade org bagi job kat aku...lukis kartun tuk buku teks..tapi aku xreti nk lukis pakai sofware len..pakai flash ja la aku reti pun..huk3...

    ReplyDelete

Membebel dengan penuh hemah. Terima kasih!






 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com