Wednesday, 15 June 2011

~Wordless Wednesday #2 | Sakit?~



Assalamualaikum. Hai!






Wordless Wednesday ialah di mana pada setiap hari Rabu, semua blogger hanya meletakkan gambar sebagai entry tanpa sebarang penjelasan diberikan untuk menerangkan tentang gambar tersebut. Lantak la pembaca nak describe camne pun tentang gambar tu. Wokeh!


Bisik2:: Selamat Hari Rabu semua!


Suka baca entri ni? LIKE sikit. Mekaseh! (^_^)

11 LOVE NOTES

  1. ooo... yeke sha..hehehe..mcm kempen plak..

    ReplyDelete
  2. Wow... sape2 kurang air gula boleh topup kat sini ye. Berapa RM satu pam?

    ReplyDelete
  3. baru saya tahu hari rabu begitu haha sah saya bukan blogger ok rawatan akar pokok ke tu or lampu haha

    ReplyDelete
  4. hahahaha
    pokok tu dah macam orang sakit dkt hospital dah
    jeheheeh

    Wordless Wednesday #2

    ReplyDelete
  5. ohhh yeke? xtau pulak aku. patut la ak tgk suma title wordless wednesday. ekeke

    ReplyDelete
  6. biar gambar yg bercerita dan biarlah pembaca bebas dgn tafsirannya.

    ReplyDelete

Membebel dengan penuh hemah. Terima kasih!

 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com