PORTFOLIO : Koleksi Header Customer Vol. 2

Assalamualaikum. Hai!


Lama menyepi dan mendiamkan diri. Al-maklum le perasan busy. Mintak maaf sangat-sangat kat mereka-mereka yang email dan bertanya pasal design. Baru sekarang free sikit nak reply email korang. Buat customer yang telah lama menunggu hasil design pun sorry jugak. Bila busy dengan masalah kerja bertimbun, idea agak kurang menyerlah. Otak asyik memikirkan pasal kerja je. Itu lah agak kelewatan sedikit. Maaf la ye. Uhuk!


Entri pertama di bulan Julai ni sekadar nak update pasal portfolio je la. Entri pemanas jari jemari kononnye. Nanti nak update panjang berjela pasal reunion+kenduri besfren kat Johor awal bulan hari tu. Jadi ini kira intro yang takde kena mengena la. Hehe. Bukan ape. Macam agak dah lama terperam header belog customer yang berlambak tu. Jadinya, nak share la dengan korang hasil kerja aku tersebut. Jom ushar!














Simple je aku design kan? Aku tak berapa gemar yang jenis semak penuh macam-macam segala mak nenek nak sumbat. Nasib baek la customer pun request yang jenis simple. Tak pernah lagi dapat customer nak design crowded. Kalau ada, mahu kepala hotak aku pun ikut crowded jugak. Serabut serabut. Hehe.


Seperti biasa, kalau ada yang berminat nak try khidmat tangan kayu sakti aku, silalah contact aku melalui email ye. Nak tengok koleksi header untuk customer yang lain boleh la belek di SINI dan di SINI. Sekian saje untuk kali ini. Kalau ade rezeki lagi orang order, ada la lagi portfolio untuk header customer buat tatapan mata korang. Mekaseh buat yang telah sudi bersabar menanti dan menggunakan khidmat aku. Lebiu! ;p


Bisik-bisik :: Kerja design agak selow sebab serabut dengan kerja. So sorry buat yang terlibat terpaksa menunggu. T_T


*Latest upah : RM10..Mekaseh..(^_^)

5 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. wahhhh... ni part-timer keee??? hehehe =D buatkan la ezma satuuu...hehehehe

    BalasPadam
  2. Wah banyak jugak ko buat ye. Rezeki2...

    BalasPadam
  3. cantik . banyak orang order kat awak! wah wah.boleh belanja saya ni. hehe

    BalasPadam
  4. Zaman header sarat dh brakhir.skrg tgk mkn ramai buat header simple

    BalasPadam
  5. wah.. lps nie leh wat kan utk blog e'in pulak.. :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan