Sunday, 25 April 2010

~Diam Itu Lebih Baik Dari Bersuara..~



cakap salah..tak cakap pun salah..betul la kata pepatah..DIAM LEBIH BAIK DARI BERSUARA..biaq la benda tu salah pun di mata kita..tapi kalau teguran tu boleh menyebabkan perbalahan, perpecahan dan permusuhan lebih baik la kita cuma mendiamkan diri..walaupun dosa, kita terpaksa tanggung sebab tak mampu nak menegur..hmmm..


kadang2 aku tak faham dengan mentaliti sesetengah orang ni..bila niat kita tegur ikhlas..secara berseloroh lagi..tapi disalahtafsirkan..pastu mula nak maki2 hamun..guna perkataan2 yang tidak sepatutnya..ikut perasaan marah yang membuak2..sedangkan tahu teguran tu sebenarnya baik dan tidak ada maksud ape2 pun..dan yang penting langsung takde unsur mengaibkan dan menjatuhkan maruah sape2..


hai..entah la..manusia kan ada macam-macam perangai..bersabar je la yang mampu..




bisik2:: hujan kat luar ni macam faham je isi hati aku yang tengah sedih sekarang ni..ya Allah..tabahkan la hati aku menghadapi segala dugaan ni..kasih sayang aku kepada saudara ku sendiri telah disalahtafsirkan oleh mereka..T_T

Suka baca entri ni? LIKE sikit. Mekaseh! (^_^)

4 LOVE NOTES

  1. tenang sha..t lama2 ok la tu..kena amik masa sikit..

    ReplyDelete
  2. embun::

    tak tahu la piz..sedih sgt rasa..smpai mcm ni pulak jadinye..padahal sha takde niat ape2 pun..hurmmm...

    ReplyDelete
  3. CHECK OUT THE LATEST SCHEDULE OF MAKEUP CLASS!!!!!

    MAY
    9TH : PERSONAL MAKEUP CLASS/BASIC RM150 (1-DAY)

    15TH & 16TH : BRIDAL MAKEUP CLASS/KELAS ANDAMAN PENGANTIN RM500 (2DAYS)

    22ND & 23RD : BRIDAL MAKEUP CLASS/KELAS ANDAMAN PENGANTIN RM500(2DAYS)

    **MAKEUP PROVIDED FOR ALL CLASSES.
    **LUNCH PROVIDED
    **CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN
    **LIMITED TO ONLY 6 PAX MAXIMUM FOR ALL CLASSES!!!
    **BRING YOUR FRIENDS ALONG AND GET RM20 DISCOUNT FOR PERSONAL CLASS & RM50 DISCOUNT FOR BRIDAL CLASS!!!!!

    PLACE: SHAH ALAM, SELANGOR

    WEEKDAYS CLASS IS ALSO PROVIDED!!! (UPON CLIENT REQUEST, DO MAKE AN APPOINTMENT FIRST BEF0RE CONFIRMING)

    HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
    FB: EYRA RIZAL / eyrarizal@gmail.com
    016-2128740 (SMS & CALL WILL DO)

    ReplyDelete
  4. sabar sabar..jgn diikutkan sangat perasaan tu :D

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete

Membebel dengan penuh hemah. Terima kasih!






 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com