Sunday, 28 March 2010

~owh..hati..nape tak keruan ni??~


owh..sangat tak suke bile rasa macam ni datang..

seriously, i dun like this kind of feeling..

please go away..

huhuhu..nape rasa camni ni..

tak suke la..

tak sedap hati..curiga..marah..sedih..

pastu mula la nak fikir yang bukan2..

jahat sungguh perasaan ni..

owh, perasaan yang jahat..

tolong lah pergi!!

jangan buat aku macam ni..

habis semua kerja aku nak buat tak menjadi..

otak asyik dok fikir yang bukan2 je dari tadi..

ada ape2 bad thing ke yang jadi ni..

atau sengaja nak jauhkan diri..

ape aku fikir ni??arghhh..

tetiba rasa tension..

help me!!!




bisik2::entri paling pendek dari aku..sebab hati rasa sungguh tak keruan saat ni..T_T

Suka baca entri ni? Mekaseh! (^_^)

6 love notes:

embun d tengah malam said...

chill k

♥♥syahadah♥♥ said...

instict tak bestla tu..kadang kala mmg tak bole pandang mudah.tetapi kadang kala mainan perasaan

Irenelim said...

Relaks la... pergi minum dulu, jom! :)

♥CIK SHA♥ said...

embun::

dah cube chill..tpi x boleh..huuu..

♥CIK SHA♥ said...

kak syahadah::

memang instinct yang sangat tak best kak..huhu..rasa mcm nak meletop je hati ni..

HonEyBuNNy said...

napa neh???tenang2...g tido or amk air semayang...beisa la tu..kdg2 kita rasa hati xkeruan..hiih



 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com