Wednesday, 31 March 2010

~bosan sangat ke nak kahwin wei??!!~


gambar ni aku dapat dalam email tadi..ni kalau laki aku yang buat perangai macam ni time dok bersanding..aku bukan gelak macam pompuan tu..aku buh penampo sebijik kat dia..haha..amek ang..tak kire la ang laki aku ke apa..dah buat perangai tak senonoh macam tu..ang ni nak kawen ke tak mau..boleh pulak p tido atas pelamin..hampeh betul..kot ye pun ngantok..tahan2 le..kot ye pun bosan agak2 le nak p ternganga tido kat situ..adoi la..macam2 hal betul..


memula tadi aku tengok nak tergelak gak weh..tapi kalau jadi kat aku takdenye aku nak gelak..mau aku nangis kot..malu weh..ramai tetamu tengok..dah la dok bersanding atas pelamin..dah rupe pelamin anganku musnah kalau laki aku buat perangai rupe gini..huhu..


buat bakal pengantin..ni pesanan aku..yang lelaki tu sebelum hari persandingan pastikan tidoq cukup2..bukan ang nak kena buat kerja apa sangat pon..ang kan raja sehari..kerja ang dok ngarah orang ja buat kerja..nak kata pas nikah ang dah leh 'buat kerja' dengan bini ang dak kot..ingat mak pak bini ang nak bagi ka walaupun dah halal dan boleh tidoq bersama dah..mesti tak bagi punya..pas selesai kenduri baru ang dapat green light..ingat tu!!! pastikan cukup tidoq..


yang pompuan pon sama..tak payah ang nak pening pala pikiaq tu ini..dah ang serah kat orang2 tertentu handle..ang biaq depa buat kerja..ang pantau2 ja..kang tak pantau jadi len pulak..ang jangan p nyebok sama p berganding bahu buat kerja depa sudah..bukan ang tak bayaq..biaq depa yang buat..ni boleh tahan la lelaki yang tidoq..kalau pompuan aku tak tau la nak kata apa..ish3..ingat tu wahai pengantin pompuan..dapatkan tidoq yang berkualiti..pesan sama kat laki ang..kang jadi lagu ni pulak..sadis je..huk3..




bisik2::kalau encik 'tom cruise' aku buat macam ni nanti..tau la dia apa nasib dia..haha..


Suka baca entri ni? Mekaseh! (^_^)

6 love notes:

Sya Isya said...

hua3...haru..haru...pengantin perempuan kena la gelak je kat atas pelamin tu, kalau nak tampr laki tu pun, lepas habis majlis la .. ^_^. ngeh2.

ParkAir said...

hahaha penat sangat kot, letih ulang2 time akad nikah. ;)

♥CIK SHA♥ said...

sya isya::

haha..kalau ceq tak kire dah..tampo je tang2 tu jugak..wakaka..

♥CIK SHA♥ said...

parkAir::

haha..akad nikah kan ke pakai mulut dengan tangan je..xde nye nak letih..tapi ye jgk kot eh..dh tak lepas berkali2..penat la kot..muahaha..sengal je..

embun d tengah malam said...

lawak la u..yang takleh tahan tu..pengantin perempuan tu leh gelak lagi...hahhahaha

♥CIK SHA♥ said...

embun d tengah malam::

haha..tahu xpa..boleh pulak pompuan tu p gelak2..kalu den dah lama kena penampo sebijik dh laki tu..haha..



 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com