Saturday, 6 February 2010

~Jom Join Contest (menang Couple tee's)~



meh join contest lagi..pagi bute pegi blogwalking jumpe contest ni..dengan muke tak malu nye cik sha nak join...walaupun dah banyak contest telah di'join' dan 1 pun takde yang menang lagi, nak mencube nasib kat contest ni pulak...menang ke tak menang takpe la..saja nak meramaikan contest anjuran cik aisumi ni...syarat2 nye sila la pegi tengok kat blog cik aisumi ye...klik pada banner di bawah...tarikh tutup penyertaan adalah pada 7 Februari 2010..uik?tinggal lebih kurang lagi 2 hari..cepat2..jangan ketinggalan!!!



setelah digodek2 gambar yang ade dalam laptop cabuk cik sha ni..terjumpe la ini gambar..boleh kot masuk contest..maaf le..cik sha takde gambar yang bermesra-mesraan berkapuk dengan 'si jantung hati' ni..semua gambar skema nak mampus..huhu..tapi ok la kot eh..janji gambar berdua..hik3...jeng2..ni la gambar yang cik sha pertandingkan..gambar di capture masa hari pernikahan adik cik sha 3 tahun yang lepas...sangat kurang asam 'si jantung hati' ni kerana telah melarikan diri dari cik sha yang terhegeh2 nak bergambar ala2 manja dengan dia..spoil tul..huhu..



cik aisumi yang manis dan pengadil yang bijaksana..sila la nilai gambar kami ni ya..harap2 ade la tuah kami kali ni..hehehe...sekian terima kasih..




bisik2::ish3..cik sha ni..kipas kemain lg..x hengat dunia..ngahaha...



Suka baca entri ni? LIKE sikit. Mekaseh! (^_^)

2 LOVE NOTES

Membebel dengan penuh hemah. Terima kasih!

 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com