Tuesday, 5 January 2010

~*coklat dan bunga*~




Bile mata xleh tido, mari kite update blog. Kui3. Gile ah! Dah 3.40 pagi mata aku ni tak ngantok lagi. Itu la, siang-siang membute tak ingat dunia. Kan malam-malam dah kena jadik kelawar. Ape la anak dara ni. Burok beno perangai. Huhu. Nasib baek belum keje lagi. Kalo tak, mau esok mata terbuntang je wat keje. Ish3.



Masuk kali ni, ntah bape kali dah aku dengar lagu adik ain(Idola Kecil 2)-Coklat dan Bunga. Asyik ulang-ulang dari tadi. Wah...sudah jatuh cinta dengan lagu ni. Sangat comel dan chicky. Sukenye! Sampai aku dah boleh hafal liriknye. Pasni aku lak ganti dik ain nih nyanyi. Ngahaha. Macam sore tu sedap sangat cik sha oi. Nyanyi dalam bilik mandi boleh la. Kui3. Ade aku kesah! Moh kite layan lirik lagu tuh...




COKLAT DAN BUNGA
ain(IK2)



Uuuu...shalalala...uuu

Ada sesuatu...melahirkan rasa getar jiwa..


Ku berikan kata putus dari hati ikhlas kau berikan kepada ku sayang

Cinta tak semestinya kau berikan coklat atau bunga

Cuma satu akan kau berikan cinta yang tulus lahir dari jiwa yang setia

Kau pasrah jika ku menolak cintamu..oo...oo...


Bahagia bila ku sedia menyambut kemesraanmu..dengarkan..

Akan kau hiaskan diriku dengan permata

Namun ku tahu kau bukannya berada


Rambutku akan kau selitkan dengan tiara

Engkau hiaskan dengan bunga ros merah

Shalalala..shala...shalala...

Shalalala..ooo..ooo..yeah...




Comel kan? Hehe. Suke lirik die. Tahniah buat penulis lirik lagu ni yang telah berjaya membuat diriku jatuh cinta dengan lagu mu ini. Aiseh! Kih3. Jom la tido. Ngantok lak tetibe. Tapi sebelum tu jom kite repeat lagi sekali lagu nih. Kui3...


Nak dengar jugak? Meh tengok video ni. Enjoy!






Goodnite sume...(^_^)



Suka baca entri ni? LIKE sikit. Mekaseh! (^_^)

3 LOVE NOTES

Membebel dengan penuh hemah. Terima kasih!






 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com